Vaesrade JO9-2 fase kampioen!

Zaterdag 23-03-2024 speelden alle Voasje teams de laatste wedstrijd in fase 3. De JO7 begon in Hoensbroek al heel erg vroeg en de kids hadden een hoop fun, er werd een keer met 17-1 verloren oeps maar er werd ook heel Ruim gewonnen van Fc Hoensbroek en Justin Heuts scoorde daarin 10x!!! In Vaesrade trapte op hetzelfde tijdstip de JO9-1 en 2 af. De JO9-1 stond met 5-1 voor maar verloor uiteindelijk toch nog van SJO Krijtland, jammer maar helaas ! De toppers hadden wel nog een tosti ronde tegoed en zichtbaar genoten ze van een lekkere tosti !
De JO9-2 kon vandaag fase kampioen worden en dat gebeurde en hoe ! Wat een leuke wedstrijd tegen Alfa Sport en zowel Alfa als Vaesrade scoorde een aanta prachtige goalen. De 1e ging gelijk op maar in de 2e helft liet Vaesrade zien dat ze toch enkele toppers binnen het team hebben en het werd uiteindelijk 12-4. Daarna trakteerde het bestuur op broodje frikandel frieten en een drankje waarvoor dank! De leiders zorgden voor een certificaat en een medaille en de mama van Kayden en Keano had nog een lekker snoepje voor de toppers ! Wat een goed gespeelde fase , Chapeau ! De JO10 won ook met 5-2 van Amstenrade, complimenten aan de dames want midweeks werd het al aangekondigd dat het beter en beter ging en als je dan met 5-2 de voorlaatste fase afsluit verdiend dat een dikke pluim. De JO12 liet niets heel van Alfa Sport – al na 6 minuten stond het 6 a 7-0 en na 60 minuten stond er een dikke overwinning van 11-2 op het scorebord ! Goed gedaan 👏🏻 Volgende week zijn alle jeugdteams vrij en kunnen er eitjes gezocht worden in de speeltuin. Daarna begint fase 4 / een nieuwe fase / ronde dus nieuwe kansen !