Vrijwilligers

Namen vrijwilligers: Joachim Banzleben, Frank Faas, Ton Vusschers, Hub Goertz, Hub Franssen, Ton Driessen,Sef Toonen en Michel de Jong

Op maandag en donderdagmorgen rond de klok van 10.00 uur zie je deze mannen komen.
Onze vrijwilligersgroep, zij zorgen voor van alles, van het schoonmaken van kleedlokalen, tot opruimen van zwerfafval, het oppompen van ballen en onderhouden van het groen, beheren reclameborden, veldonderhoud etc…te veel om op te noemen.
Een kopje koffie, stukje vlaai, dat hoort er natuurlijk bij en op maandag natuurlijk even het voetbalweekend analyseren.
Voor onze voetbalclub onmisbare mensen deze vrijwilligers! Lijkt het u ook leuk om deel uit te maken van deze groep en op maandag en donderdagmorgen gezellig samen bezig te zijn.Loop dan gerust eens binnen bij de vrijwilligers, elke maandag en donderdag tussen 10.00 en 12.30 uur op ons sportcomplex.