Zaterdag:

Vaesrade JO12, JO9-1 en 2 en midweeks de JO10-1 verloren helaas allemaal. De JO9-1 verloor nipt van Amstenrade (4-5) en de JO9-2 verloor met iets meer van St Minor Wijnandia JO9-2 (2-5). De JO12 verloor met nog iets meer tegen Caesar (2-9), de JO10-1 verloor midweeks van EHC met nog meer goalen.
Oei! Geen overwinningen voor onze geel blauwe helden, echter is het voor de ontwikkeling wel goed want ook nederlagen horen erbij en daar leer je van!
💛💙⚽️ Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen en kans op sportieve revanche.

Zondag:

Vaesrade 1 ging keihard onderuit op het grasveld van Baarlo en dat is een fikse tegenvaller daar de wedstrijd as zondag thuis tegen Sportclub Irene opeens een duel voor de 4e plaats wordt! Het 3e weerde zich kranig tegen Weltania 3 maar verloor uiteindelijk toch met 4-2, jammer. 2 en de vets waren vrij